söndag, mars 20, 2011

söndagsfixning

Förra helgen var jag sådär underbart effektiv. Jag målade om både tvbänk och bokhylla, bytte handtag på alla dörrar och limmade upp en spegen på insidan av garderobsdörren. Jag hann även med att storskrubba köket, städa sovrummet, visa lägenheten för min eventuella framtida hyresgäst, samt ha en myskväll med Erica.

Känner mig dock inte lika produktiv idag. Jag har visserligen laddat tvättmaskinen samt diskmaskinen, och dammsugit vardagsrummet, men av någon anledning så känner jag mig bara slö. Funderar lite på att göra en storsatsning på balkongen.. Kanske flytta ut lite grejjer dit, och slänga alla sopsäckar som står där och tar upp plats för tillfället. Förhoppningsvis är jag tillochmed tillräckligt pysslig att jag blir klar idag. Vore nice att få den där mysiga balkongen som jag vet att den är byggd för =)

// uttråkad och tv beroende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad till mig!